فروشگاه وبرا الکتریک
وبرا الکتریک

سرسیم چیست ؟ لیست قیمت انواع سرسیم W&E

سرسیم چیست ؟ لیست قیمت انواع سرسیم W&E

02/06/08 - 11:57:03

دسته بندی مقاله :

سرسیم ,

0

8 دقیقه مطالعه

 سرسیم نام دسته ای از تجهیزات الکتریکی است که به عنوان اتصال دهنده های الکتریکی برای ایجاد اتصال قابل اطمینان میان دو سیم یا کابل به یکدیگر و یا سیم به هادی دیگر به کار می روند. در این مقاله از وبرا الکتریک قصد داریم شما را با انواع سرسیم و کاربرد هر کدام آشنا کنیم. 


سرسیم چیست؟

سرسیم (Wire Terminal) به قطعات کوچک و فلزی گفته می شود. برای ساخت انواع سرسیم از هادی مس با درجه خلوص 99.9% استفاده می شود که با لایه ای از قلع آبکاری شده است. این قطعات برای ایجاد اتصال ایمن میان کابل ها و سیم های افشان به یکدیگر و یا یک پایانه الکتریکی استفاده می شوند. نوع اتصالی که سرسیم ها بوجود می آورند، می تواند دائم یا موقتی باشد.
انواع سرسیم برق به دو شکل عایق دار و بدون عایق طراحی و تولید شده اند. سرسیم های عایق دار، دارای روکشی از جنس PVC می باشند. استفاده از سرسیم روکش دار، موجب نارسانا شدن و حفاظت قطعه در برابر رطوبت، آب، گرما و سرمای شدید می شود. سرسیم های بدون روکش نیز در مواردی که ایمنی و حفاظت زیاد مطرح نباشد گزینه مناسبی از نظر اقتصادی هستند. 
تنوع بالای سرسیم به کاربران این امکان را می دهد که قطعه ای با بالاترین رسانایی را انتخاب و استفاده کنند.

استفاده از سرسیم چه فوایدی دارد؟

  • ایجاد اتصال ایمن و استاندارد

  • جایگزین مناسب چسب برق

  • افزایش سرعت انجام کار

  • جلوگیری از نشتی جریان برق و اختلال دستگاه

  • جلوگیری از وقوع حوادثی مثل آتش سوزی 

انواع سرسیم W&E کدام است؟

وبرا الکتریک به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های تولید و توزیع کننده تجهیزات الکتریکی، انواع محصولات الکتریکی را با برند  W&E در بازار عرضه می کند. سرسیم W&E یکی از این محصولات است.
سرسیم W&E  براساس نوع ترمینال، جریان مصرفی و محل مورد استفاده به انواع زیر تقسیم می شوند:

برای مشاهده قیمت و خرید انواع ترمینال ریلی رعد کلیک کنید.

سرسیم حلقوی یا گرد (RV) 

سرسیم حلقوی روکش دار (Ring Terminal) برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. هنگام استفاده از این سرسیم که به نام های سرسیم گرد و سرسیم چشمی نیز نامیده می شود، حتما باید قبل از نصب، پیچ هادی باز شود. سپس قسمت هادی سرسیم گرد حول پیچ جایگذاری شده و پیچ بسته شود. 
روکش این دسته از انواع سرسیم به صورت قیفی شکل طراحی شده است تا از قرار گرفتن درست و به اندازه سیم در داخل سرسیم و برقراری اتصال درست، اطمینان حاصل شود. 

برای مشاهده قیمت سرسیم حلقوی W&E کلیک کنید

سرسیم حلقوی یا گرد

سرسیم سوزنی روکش دار (PTV) 

از سرسیم سوزنی (Pin Terminal) برای جلوگیری از آسیب دیدن سیم در حالتی که سیم به صورت مستقیم به سلول ترمینال وارد می شود، استفاده می شود. برای استفاده از این سرسیم ، ابتدا سرسیم سوزنی به سیم پرس می شود. سپس قسمت هادی سرسیم داخل سلول ترمینال قرار گرفته و پیچ می شود و اتصال دائمی برقرار می شود.
روکش این دسته از سرسیم ها که به نام سرسیم توپر نیز در بازار نامیده می شود نیز به صورت قیفی شکل طراحی شده است.

برای مشاهده قیمت سرسیم سوزنی W&E کلیک کنید

سرسیم سوزنی روکش دار

سرسیم دوشاخ یا چنگالی (SV)

یکی دیگر از انواع سرسیم W&E ، سرسیم دوشاخ روکش دار (Fork Spade Terminal) است. سرسیم دوشاخ ، سرسیم چنگالی یا سرسیم U شکل برای اتصال سیم به پیچ هادی، بدون نیاز به باز کردن کامل پیچ به کار می رود. از این رو برای نصب سرسیم، بدون باز کردن کامل پیچ، قسمت هادی سرسیم حول پیچ جای گذاری شده و سپس پیچ محکم می شود.
برای اطمینان از اینکه سیم به مقدار کافی در سرسیم قرار گرفته و اتصال صحیح برقرار شود، روکش سرسیم دو شاخ به صورت قیفی شکل طراحی شده است.

برای مشاهده قیمت سرسیم دوشاخ W&E کلیک کنید


سرسیم دوشاخ یا چنگالی

سرسیم رابط، مف یا دوراهی (BV) 

یکی از پرکاربردترین انواع سرسیم، سرسیم دوراهی روکش دار (Butt Terminal) می باشد. این دسته از سرسیم که به نام های سرسیم رابط (مف) نیز در بازار نامیده می شود، برای اتصال دائمی دو سیم به یکدیگر به کار می روند. همچنین در صورتی که نیاز به افزایش طول دو سیم را برای رسیدن به یکدیگر باشد نیز از سرسیم رابط (مف) استفاده می شود.
روکش این سرسیم نیز برای اطمینان از داخل شدن مقدار کافی سیم و برقراری اتصال درست، به صورت قیفی شکل طراحی شده است.

برای مشاهده قیمت سرسیم رابط (مف) W&E کلیک کنید

سرسیم رابط، مف یا دوراهی

سرسیم فیشی (کولری) نری (MDD) 

سرسیم کولری نری (Male Spade Terminal) یا سرسیم سوکتی در مقابل سرسیم کولری مادگی برای اتصال موقت یا دائم دو سیم یا کابل به یکدیگر استفاده می شود. نصب این سرسیم ها به راحتی و بدون نیاز به استفاده از تجهیزات دیگر و صرفا با کمک نیروی دست انجام می شود. به همین دلیل به کمک آن می توان اتصال بین دو سیم را به دفعات زیادی انجام داد. 
برای ساخت انواع سرسیم لوکری به جای مس از آلیاژ برنج استفاده می شود. این آلیاژ خاصیت فنری داشته و با وجود استفاده های مکرر، می تواند اتصالات محکمی را بوجود آورد.

برای مشاهده قیمت سرسیم کولری نری W&E کلیک کنید

سرسیم فیشی نری

سرسیم فیشی (کولری) مادگی (FDD) 

سرسیم فیشی مادگی (Female Spade Terminal) یا سرسیم سوکتی در مقابل سرسیم های فیشی نری، برای اتصال موقت یا دائم دو سیم یا کابل به کار می رود. سرسیم کولری مادگی نیز مانند نوع نری آن از آلیاژ برنج با آبکاری قلع ساخته می شود.
این سرسیم دارای لبه های برگشتی بوده که سرسیم کولری نری به صورت کشویی و تنها با فشار در داخل آن جای گرفته و می تواند خارج شود. برای برقراری اتصالی دائم کافیست بعد از هدایت سیم داخل سرسیم، آن را توسط دستگاه پرس کرد. از این رو به دلیل اتصال محکم و ناگسستنی که این زوج سرسیم بوجود می آورند، می توان از آن ها در محیط های پر ارتعاش نیز استفاده کرد. 

برای مشاهده قیمت سرسیم کولری مادگی W&E کلیک کنید

سرسیم فیشی (کولری) مادگی

وایرشو 

سرسیم وایرشو (End Sealing Terminal) یا سرسیم لوله ای برای اتصال سریع و دائمی سیم به تجهیزات و اتصالات دیگر به کار می رود. برای نصب انواع سایز وایرشو ، کافی است ابتدا قسمتی از روکش سیم را جداکرده و به اصطلاح آن را لخت کرد. سپس سیم را وارد وایرشو کرده تا قسمت هادی سیم بر روی هادی سرسیم وایرشو و عایق آن بر روی عایق وایرشو قرار گیرد. در نهایت برای برقراری اتصال این سرسیم را توسط ابزار پرس، پرس کرد. وایرشوها به دوصورت سرسیم وایرشو تکی و سرسیم وایرشو دوبل وجود دارند.
یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از انواع سرسیم وایرشو ، علاوه بر زیبایی و مرتب کردن دسته های کابل و سیم، افزایش ایمنی نیز می باشد.

برای مشاهده قیمت وایرشو W&E کلیک کنید
وایرشو

کابلشو 

کابلشو به دسته ی متفاوتی از سرسیم می گویند که برای اتصال و برقراری جریان الکتریکی بین هادی کابل با تجهیزات الکتریکی به کار می رود. در این اتصال ظرفیت جریان هادی کابل باید مطابق با تجهیزات باشد. 

کابلشو

کانکتور پیچی 

کانکتور پیچی یا کورکن پیچی اتصال دهنده هایی هستند که برای اتصال دو یا چند سیم با ولتاژ پایین استفاده می شوند. این دسته از انواع سرسیم دارای پوشش بیرونی مخروطی و عایقی هستند که داخل آن ها یک فنر وجود دارد. 
کورکن ها تنها برای سیم های افشان مورد استفاده قرار می گیرند و برای سیم های خشک و دارای لحیم کاری استفاده نمی شوند. همچنین این اتصال برای مکان های با حرارت بالا و دارای رطوبت و پاشش آب هیچگونه حفاظتی ندارند و مورد استفاده قرار نمی گیرند.

برای مشاهده قیمت کانکتور پیچی W&E کلیک کنید

قیمت و خرید انواع سرسیم W&E

وبرا الکتریک به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش تجهیزات الکتریکی، نزدیک به دو دهه در بازار لاله زار مشغول به فعالیت است. مدیران مجرب این مجموعه با گردهمایی تیم متخصص و حرفه ای سعی دارند با حذف واسطه، به عنوان نماینده مستقیم برندهای معتبر تجهیزات الکتریکی در سطح تهران و ایران، با کیفیت ترین محصولات را با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار دهند. 
شما می توانید برای خرید و یا مشاهده لیست قیمت انواع سرسیم W&E، از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

با تیم مجرب وبرا الکتریک در ارتباط باشید

شماره های تماس فروشگاه

33914059 - 33942315 - 33994533 - 33901836 - 33999160-3 ​

شماره های تماس دفتر

66341699 - 66341703 - 66341673 - 66341743


شبکه های اجتماعی فروشگاه

کارشناس فروش خانم تجلی

کارشناس فروش خانم صادقی

کارشناس فروش آقای غلامی

محصولات مرتبط فروشگاه
سرسیم دوشاخ 2.5 قطر 3 (SV2-3) برند W&E سرسیم دوشاخ 2.5 قطر 3 (SV2-3) برند W&E

سرسیم دوشاخ 2.5 قطر 3 (SV2-3) برند W&E

سرسیم دو شاخ SV2-3 ، ورودی سیم حداکثر 2.5، فاصله بین دو شاخ 3 برند W&E : سرسیم دوشاخ روکش دار آبی ، سرسیم چنگالی و یا سرسیم U شکل یکی از انواع سرسیم W&E است. سرسیم دوشاخ برای اتصال سیم به پیچ هادی، بدون نیاز به باز کردن کامل پیچ به کار می رود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم دوشاخ 1.5 قطر 3 (SV1.25-3) برند W&E سرسیم دوشاخ 1.5 قطر 3 (SV1.25-3) برند W&E

سرسیم دوشاخ 1.5 قطر 3 (SV1.25-3) برند W&E

سرسیم دو شاخ SV1.25-3 ، ورودی سیم حداکثر 1.5، فاصله بین دو شاخ 3 : سرسیم دوشاخ روکش دار قرمز ، سرسیم چنگالی و یا سرسیم U شکل یکی از انواع سرسیم دو شاخ است . سرسیم چنگالی برای اتصال سیم به پیچ هادی، بدون نیاز به باز کردن کامل پیچ به کار می رود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم فیشی نری فشنگی (MPD5.5-195) – W&E سرسیم فیشی نری فشنگی (MPD5.5-195) – W&E

سرسیم فیشی نری فشنگی (MPD5.5-195) – W&E

سرسیم فیشی نری فشنگی سایز 6 مدل MPD5.5-195 برند W&E : سرسیم فیش نری، سرسیم لول نری روکش دار زرد یکی از انواع سرسیم است. از این دسته از سرسیم W&E در مقابل سرسیم فیشی مادگی برای اتصال موقت دو سیم به یکدیگر استفاده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم فیشی نری فشنگی (MPD2-156) – W&E سرسیم فیشی نری فشنگی (MPD2-156) – W&E

سرسیم فیشی نری فشنگی (MPD2-156) – W&E

سرسیم فیشی نری فشنگی سایز 2.5 مدل MPD2-156 برند W&E : سرسیم فیش نری، سرسیم لول نری روکش دار آبی یکی از انواع سرسیم است. از این دسته از سرسیم W&E در مقابل سرسیم فیشی مادگی برای اتصال موقت دو سیم به یکدیگر استفاده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم فیشی نری فشنگی (MPD1.25-156) – W&E سرسیم فیشی نری فشنگی (MPD1.25-156) – W&E

سرسیم فیشی نری فشنگی (MPD1.25-156) – W&E

سرسیم فیشی نری فشنگی سایز 1.5 مدل MPD1.25-156 برند W&E : سرسیم فیش نری، سرسیم لول نری روکش دار قرمز یکی از انواع سرسیم است. از این دسته از سرسیم W&E در مقابل سرسیم فیشی مادگی برای اتصال موقت دو سیم به یکدیگر استفاده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم فیشی مادگی فشنگی (FRD5.5-195) – W&E سرسیم فیشی مادگی فشنگی (FRD5.5-195) – W&E

سرسیم فیشی مادگی فشنگی (FRD5.5-195) – W&E

سرسیم فیشی مادگی فشنگی سایز 6 مدل FRD5.5-195 برند W&E : سرسیم فیش مادگی، سرسیم لول مادگی روکش دار زرد یکی از انواع سرسیم است. از این دسته از سرسیم W&E در مقابل سرسیم فیشی نری برای اتصال موقت دو سیم به یکدیگر استفاده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم فیشی مادگی فشنگی (FRD2-156) – W&E سرسیم فیشی مادگی فشنگی (FRD2-156) – W&E

سرسیم فیشی مادگی فشنگی (FRD2-156) – W&E

سرسیم فیشی مادگی فشنگی سایز 2.5 مدل FRD2-156 برند W&E : سرسیم فیش مادگی، سرسیم لول مادگی روکش دار آبی یکی از انواع سرسیم W&E است. از این دسته از سرسیم در مقابل سرسیم فیشی نری برای اتصال موقت دو سیم به یکدیگر استفاده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم فیشی مادگی فشنگی (FRD1.25-156) – W&E سرسیم فیشی مادگی فشنگی (FRD1.25-156) – W&E

سرسیم فیشی مادگی فشنگی (FRD1.25-156) – W&E

سرسیم فیشی مادگی فشنگی سایز 1.5 مدل FRD1.25-156 برند W&E : سرسیم فیش مادگی، سرسیم لول مادگی روکش دار قرمز یکی از انواع سرسیم است. از این دسته از سرسیم کولری مادگی در مقابل سرسیم فیشی نری برای اتصال موقت دو سیم به یکدیگر استفاده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم فیشی نری 6 (MDD5.5-250) – W&E سرسیم فیشی نری 6 (MDD5.5-250) – W&E

سرسیم فیشی نری 6 (MDD5.5-250) – W&E

سرسیم فیشی نری (کولری) سایز 6 مدل MDD5.5-250 برند W&E : سرسیم فیش نری، سرسیم کولری نری و سرسیم سوکتی یکی از انواع سرسیم است. از این دسته از سرسیم در مقابل سرسیم فیشی مادگی برای اتصال موقت دو سیم به یکدیگر استفاده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم فیشی نری 2.5 (MDD2-250) – W&E سرسیم فیشی نری 2.5 (MDD2-250) – W&E

سرسیم فیشی نری 2.5 (MDD2-250) – W&E

سرسیم فیشی نری (کولری) سایز 2.5 مدل MDD2-250 برند W&E : سرسیم فیش نری، سرسیم کولری نری و سرسیم سوکتی یکی از انواع سرسیم است. از این دسته از سرسیم کولری روکش دار در مقابل سرسیم فیشی مادگی برای اتصال موقت دو سیم به یکدیگر استفاده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم فیشی نری 1.5 (MDD1.25-250) – W&E سرسیم فیشی نری 1.5 (MDD1.25-250) – W&E

سرسیم فیشی نری 1.5 (MDD1.25-250) – W&E

سرسیم فیشی نری (کولری) سایز 1.5 مدل MDD1.25-250 برند W&E : سرسیم فیش نری، سرسیم کولری نری و سرسیم سوکتی یکی از انواع سرسیم است. از این دسته از سرسیم کولری در مقابل سرسیم فیشی مادگی برای اتصال موقت دو سیم به یکدیگر استفاده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم فیشی مادگی 6 (FDD5.5-250) – W&E سرسیم فیشی مادگی 6 (FDD5.5-250) – W&E

سرسیم فیشی مادگی 6 (FDD5.5-250) – W&E

سرسیم فیشی مادگی (کولری) سایز 6 مدل FDD5.5-250 برند W&E : سرسیم فیش مادگی، سرسیم کولری مادگی و سرسیم سوکتی یکی از انواع سرسیم است. این سرسیم فیشی مادگی در مقابل سرسیم فیشی نری برای اتصال موقت دو سیم به یکدیگر استفاده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم فیشی مادگی 2.5 (FDD2-250) – W&E سرسیم فیشی مادگی 2.5 (FDD2-250) – W&E

سرسیم فیشی مادگی 2.5 (FDD2-250) – W&E

سرسیم فیشی مادگی (کولری) سایز 2.5 مدل FDD2-250 برند W&E : سرسیم فیشی مادگی، سرسیم کولری مادگی و سرسیم سوکتی یکی از انواع سرسیم است. از این دسته از سرسیم در مقابل سرسیم فیشی نری برای اتصال موقت دو سیم به یکدیگر استفاده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم فیشی مادگی 1.5 (FDD1.25-250) – W&E سرسیم فیشی مادگی 1.5 (FDD1.25-250) – W&E

سرسیم فیشی مادگی 1.5 (FDD1.25-250) – W&E

سرسیم فیشی مادگی (کولری) سایز 1.5 مدل FDD1.25-250 برند W&E : سرسیم فیش مادگی، سرسیم کولری مادگی و سرسیم سوکتی یکی از انواع سرسیم است. از این دسته از سرسیم W&E در مقابل سرسیم فیشی نری برای اتصال موقت دو سیم به یکدیگر استفاده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم سوزنی سایز 6 (PTV5.5-13) برند W&E سرسیم سوزنی سایز 6 (PTV5.5-13) برند W&E

سرسیم سوزنی سایز 6 (PTV5.5-13) برند W&E

سرسیم سوزنی سایز 6 مدل PTV5.5-13 برند W&E : سرسیم سوزنی روکش دار زرد یکی از انواع سرسیم است که برای جلوگیری از آسیب و یا صدمه به سیم زمانی که سیم به صورت مستقیم به سلول ترمینال وارد می شود، به کار می رود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم سوزنی سایز 1.5 (PTV1.25-10) برند W&E سرسیم سوزنی سایز 1.5 (PTV1.25-10) برند W&E

سرسیم سوزنی سایز 1.5 (PTV1.25-10) برند W&E

سرسیم سوزنی سایز 1.5 مدل PTV1.25-10 برند W&E : سرسیم سوزنی روکش دار قرمز یکی از انواع سرسیم است که برای جلوگیری از آسیب و یا صدمه به سیم زمانی که سیم به صورت مستقیم به سلول ترمینال وارد می شود، به کار می رود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم سوزنی سایز 2.5 (PTV2-12) برند W&E سرسیم سوزنی سایز 2.5 (PTV2-12) برند W&E

سرسیم سوزنی سایز 2.5 (PTV2-12) برند W&E

سرسیم سوزنی سایز 2.5 مدل PTV2-12 برند W&E : سرسیم سوزنی روکش دار آبی یکی از انواع سرسیم است که برای جلوگیری از آسیب و یا صدمه به سیم زمانی که سیم به صورت مستقیم به سلول ترمینال وارد می شود، به کار می رود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

کورکن (کانکتور) پیچی سایز 6 برند W&E کورکن (کانکتور) پیچی سایز 6 برند W&E

کورکن (کانکتور) پیچی سایز 6 برند W&E

کورکن (کانکتور) پیچی سایز 6 قرمز (SP6) برند W&E ، کورکن پیچی یکی از انواع سرسیم است که دارای بدنه ای شیاردار به صورت یک عایق استوانه ای شکل می باشد. کانکتور پیچی قرمز W&E برای سیم هایی با سایز 4 الی 10 مناسب است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

کورکن (کانکتور) پیچی سایز 4 برند W&E کورکن (کانکتور) پیچی سایز 4 برند W&E

کورکن (کانکتور) پیچی سایز 4 برند W&E

لیست قیمت کورکن (کانکتور) پیچی سایز 4 زرد (SP4) برند W&E : کورکن پیچی یکی از انواع سرسیم است که دارای بدنه ای شیاردار به صورت یک عایق استوانه ای شکل می باشد. کانکتور پیچی سایز 4 W&E برای سیم هایی با سایز 2.5 الی 6 مناسب است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

کورکن (کانکتور) پیچی سایز 3 برند W&E کورکن (کانکتور) پیچی سایز 3 برند W&E

کورکن (کانکتور) پیچی سایز 3 برند W&E

قیمت و خرید کورکن (کانکتور) پیچی سایز 3 نارنجی (SP3) برند W&E : کورکن پیچی یکی از انواع سرسیم است که دارای بدنه ای شیاردار به صورت یک عایق استوانه ای شکل می باشد. کانکتور پیچی سایز 3 W&E برای سیم هایی با سایز 1.5 الی 4 مناسب است. این سرسیم دارای عایق نارنجی رنگ می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

کورکن (کانکتور) پیچی سایز 1 برند W&E کورکن (کانکتور) پیچی سایز 1 برند W&E

کورکن (کانکتور) پیچی سایز 1 برند W&E

کورکن (کانکتور) پیچی سایز 1 خاکستری (SP1) برند W&E ، کورکن پیچی یکی از انواع سرسیم است که دارای بدنه ای شیاردار به صورت یک عایق استوانه ای شکل می باشد. کانکتور پیچی W&E SP1 برای سیم هایی با سایز 0.75 الی 1.5 مناسب است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

کورکن (کانکتور) پیچی سایز 2 برند W&E کورکن (کانکتور) پیچی سایز 2 برند W&E

کورکن (کانکتور) پیچی سایز 2 برند W&E

کورکن (کانکتور) پیچی سایز 2 آبی (SP2) برند W&E ، کانکتور پیچی SP2 یکی از انواع سرسیم W&E است که دارای بدنه ای شیاردار به صورت یک عایق استوانه ای شکل می باشد. این سرسیم برای سیم هایی با سایز 1 الی 2.5 مناسب است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم رابط (مف) W&E ، ورودی و خروجی سیم حداکثر 2.5 (BV2) سرسیم رابط (مف) W&E ، ورودی و خروجی سیم حداکثر 2.5 (BV2)

سرسیم رابط (مف) W&E ، ورودی و خروجی سیم حداکثر 2.5 (BV2)

سرسیم رابط (مف) W&E آبی ، ورودی و خروجی سیم حداکثر 2.5 (BV2) یکی از انواع سرسیم است. سرسیم دوراهی روکش دار سایز 2.5 برای اتصال دائمی دو انتهای یک سیم به یکدیگر و یا افزایش طول دو سیم برای رسیدن به یکدیگر استفاده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم رابط (مف) W&E ، ورودی و خروجی سیم حداکثر 1.5 (BV1.25) سرسیم رابط (مف) W&E ، ورودی و خروجی سیم حداکثر 1.5 (BV1.25)

سرسیم رابط (مف) W&E ، ورودی و خروجی سیم حداکثر 1.5 (BV1.25)

سرسیم رابط (مف) W&E آبی ، ورودی و خروجی سیم حداکثر 1.5 (BV1.25) یکی از انواع سرسیم است. سرسیم دوراهی روکش دار سایز 1.5 برای اتصال دائمی دو انتهای یک سیم به یکدیگر و یا افزایش طول دو سیم برای رسیدن به یکدیگر استفاده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم رابط (مف) W&E ، ورودی و خروجی سیم حداکثر 6 (BV5.5) سرسیم رابط (مف) W&E ، ورودی و خروجی سیم حداکثر 6 (BV5.5)

سرسیم رابط (مف) W&E ، ورودی و خروجی سیم حداکثر 6 (BV5.5)

سرسیم رابط (مف) W&E آبی ، ورودی و خروجی سیم حداکثر 6 (BV5.5) یکی از انواع سرسیم است. سرسیم دوراهی روکش دار سایز 6 برای اتصال دائمی دو انتهای یک سیم به یکدیگر و یا افزایش طول دو سیم برای رسیدن به یکدیگر استفاده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم دوشاخ 6 قطر 6 (SV5.5-6) برند W&E سرسیم دوشاخ 6 قطر 6 (SV5.5-6) برند W&E

سرسیم دوشاخ 6 قطر 6 (SV5.5-6) برند W&E

خرید سرسیم دو شاخ SV5.5-6 ، ورودی سیم حداکثر 6، فاصله بین دو شاخ 6 برند W&E : سرسیم دوشاخ ، سرسیم چنگالی و یا سرسیم U شکل یکی از انواع سرسیم است . سرسیم دوشاخ زرد برای اتصال سیم به پیچ هادی، بدون نیاز به باز کردن کامل پیچ به کار می رود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم دوشاخ 6 قطر 5 (SV5.5-5) برند W&E سرسیم دوشاخ 6 قطر 5 (SV5.5-5) برند W&E

سرسیم دوشاخ 6 قطر 5 (SV5.5-5) برند W&E

قیمت و خرید سرسیم دو شاخ SV5.5-5 ، ورودی سیم حداکثر 6، فاصله بین دو شاخ 5 برند W&E : سرسیم دوشاخ روکش دار زرد ، سرسیم چنگالی و یا سرسیم U شکل یکی از انواع سرسیم است. سرسیم دوشاخ برای اتصال سیم به پیچ هادی، بدون نیاز به باز کردن کامل پیچ به کار می رود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم دوشاخ 6 قطر 4 (SV5.5-4) برند W&E سرسیم دوشاخ 6 قطر 4 (SV5.5-4) برند W&E

سرسیم دوشاخ 6 قطر 4 (SV5.5-4) برند W&E

سرسیم دو شاخ SV5.5-4 ، ورودی سیم حداکثر 6، فاصله بین دو شاخ 4 برند W&E : سرسیم دوشاخ W&E ، سرسیم چنگالی و یا سرسیم U شکل یکی از انواع سرسیم دوشاخ است که برای اتصال سیم به پیچ هادی، بدون نیاز به باز کردن کامل پیچ به کار می رود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم دوشاخ 2.5 قطر 6 (SV2-6) برند W&E سرسیم دوشاخ 2.5 قطر 6 (SV2-6) برند W&E

سرسیم دوشاخ 2.5 قطر 6 (SV2-6) برند W&E

قیمت سرسیم دو شاخ SV2-6 ، ورودی سیم حداکثر 2.5، فاصله بین دو شاخ 6 برند W&E : سرسیم دوشاخ روکش دار آبی ، سرسیم چنگالی و یا سرسیم U شکل یکی از انواع سرسیم W&E است که برای اتصال سیم به پیچ هادی، بدون نیاز به باز کردن کامل پیچ به کار می رود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم دوشاخ 2.5 قطر 5 (SV2-5) برند W&E سرسیم دوشاخ 2.5 قطر 5 (SV2-5) برند W&E

سرسیم دوشاخ 2.5 قطر 5 (SV2-5) برند W&E

قیمت سرسیم دو شاخ SV2-5 ، ورودی سیم حداکثر 2.5، فاصله بین دو شاخ 5 برند W&E : سرسیم دوشاخ آبی ، سرسیم چنگالی و یا سرسیم U شکل یکی از انواع سرسیم است که برای اتصال سیم به پیچ هادی، بدون نیاز به باز کردن کامل پیچ به کار می رود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم دوشاخ 2.5 قطر 4 (SV2-4) برند W&E سرسیم دوشاخ 2.5 قطر 4 (SV2-4) برند W&E

سرسیم دوشاخ 2.5 قطر 4 (SV2-4) برند W&E

سرسیم دو شاخ SV2-4 ، ورودی سیم حداکثر 2.5، فاصله بین دو شاخ 4 برند W&E : سرسیم دوشاخ روکش دار آبی ، سرسیم چنگالی و یا سرسیم U شکل یکی از انواع سرسیم W&E است که برای اتصال سیم به پیچ هادی، بدون نیاز به باز کردن کامل پیچ به کار می رود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم دوشاخ 1.5 قطر 6 (SV1.25-6) برند W&E سرسیم دوشاخ 1.5 قطر 6 (SV1.25-6) برند W&E

سرسیم دوشاخ 1.5 قطر 6 (SV1.25-6) برند W&E

سرسیم دو شاخ SV1.25-6 ، ورودی سیم حداکثر 1.5، فاصله بین دو شاخ 6: سرسیم دوشاخ ، سرسیم چنگالی و یا سرسیم U شکل یکی از انواع سرسیم است. سرسیم دوشاخ 1.5 برای اتصال سیم به پیچ هادی، بدون نیاز به باز کردن کامل پیچ به کار می رود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم دوشاخ 1.5 قطر 5 (SV1.25-5) برند W&E سرسیم دوشاخ 1.5 قطر 5 (SV1.25-5) برند W&E

سرسیم دوشاخ 1.5 قطر 5 (SV1.25-5) برند W&E

سرسیم دو شاخ SV1.25-5 ، ورودی سیم حداکثر 1.5، فاصله بین دو شاخ 5: سرسیم دو شاخ ، سرسیم چنگالی و یا سرسیم U شکل یکی از انواع سرسیم W&E است که برای اتصال سیم به پیچ هادی، بدون نیاز به باز کردن کامل پیچ به کار می رود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو پایه بلند دوبل سایز 1.5 برند W&E وایرشو پایه بلند دوبل سایز 1.5 برند W&E

وایرشو پایه بلند دوبل سایز 1.5 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو دوبل روکش دار پایه بلند سایز 1.5 برند W&E : وایرشو دوبل 1.5 بلند یا سرسیم لوله ای دوبل یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو دوبل روکش دار 1.5 پایه بلند مدل TE1512 دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل سیاه رنگ می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو دوبل پایه بلند سایز 1.5 برند W&E وایرشو دوبل پایه بلند سایز 1.5 برند W&E

وایرشو دوبل پایه بلند سایز 1.5 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو دوبل روکش دار پایه بلند سایز 1.5 برند W&E : وایرشو دوبل 1.5 بلند یا سرسیم لوله ای دوبل یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو دوبل روکش دار 1.5 مدل TE1510 دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل مشکی رنگ می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو دوبل سایز 1.5 برند W&E وایرشو دوبل سایز 1.5 برند W&E

وایرشو دوبل سایز 1.5 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو دوبل روکش دار سایز 1.5 بلند برند W&E : سرسیم وایرشو دوبل یا سرسیم لوله ای دوبل یکی از انواع وایرشو می باشد. سرسیم وایرشو دوبل روکش دار 1.5 مدل TE1508 دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل سیاه رنگ می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم دوشاخ 1.5 قطر 4 (SV1.25-4) برند W&E سرسیم دوشاخ 1.5 قطر 4 (SV1.25-4) برند W&E

سرسیم دوشاخ 1.5 قطر 4 (SV1.25-4) برند W&E

سرسیم دو شاخ SV1.25-4 ، ورودی سیم حداکثر 1.5، فاصله بین دو شاخ ۴ : سرسیم دوشاخ روکش دار قرمز ، سرسیم چنگالی و یا سرسیم U شکل یکی از انواع سرسیم است که برای اتصال سیم به پیچ هادی، بدون نیاز به باز کردن کامل پیچ به کار می رود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو دوبل سایز 16 برند W&E وایرشو دوبل سایز 16 برند W&E

وایرشو دوبل سایز 16 برند W&E

وایرشو دوبل روکش دار سایز 16 یکی از انواع سرسیم W&E می باشد. برای خرید و یا استعلام قیمت وایرشو دوبل نمره 16 (TE16-14) (سرسیم لوله ای دوبل) می توانید با مجموعه وبرا الکتریک در ارتباط باشید. خرید و قیمت وایرشو دوبل روکش دار سایز 16 برند W&E : وایرشو دوبل 16 یا سرسیم لوله ای دوبل یکی از انواع سرسیم وایرشو می باشد. سرسیم وایرشو دوبل روکش دار شانزده مدل TE16-14 دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل کرم رنگ می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو دوبل سایز 10 برند W&E وایرشو دوبل سایز 10 برند W&E

وایرشو دوبل سایز 10 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو دوبل روکش دار سایز 10 برند W&E : وایرشو روکش دار دوبل یا سرسیم لوله ای دوبل یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو دوبل روکش دار 10 مدل TE10-14 دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل قهوه ای رنگ می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو دوبل سایز 6 برند W&E وایرشو دوبل سایز 6 برند W&E

وایرشو دوبل سایز 6 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو دوبل روکش دار سایز 6 برند W&E : وایرشو دوبل یا سرسیم لوله ای دوبل یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو دوبل روکش دار 6 مدل TE6012 دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل سبز رنگ می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو دوبل سایز 4 برند W&E وایرشو دوبل سایز 4 برند W&E

وایرشو دوبل سایز 4 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو دوبل روکش دار سایز 1 برند W&E : وایرشو دوبل 4 یا سرسیم لوله ای دوبل یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو دوبل روکش دار 4 مدل TE4010 دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل زرد رنگ می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو دوبل پایه بلند سایز 2.5 برند W&E وایرشو دوبل پایه بلند سایز 2.5 برند W&E

وایرشو دوبل پایه بلند سایز 2.5 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو دوبل روکش دار سایز 2.5 برند W&E : وایرشو روکش دار دوبل یا سرسیم لوله ای دوبل یکی از انواع سرسیم وایرشو می باشد. وایرشو دوبل 2.5 پایه بلند مدل TE2512 دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل طوسی رنگ می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو دوبل سایز 2.5 برند W&E وایرشو دوبل سایز 2.5 برند W&E

وایرشو دوبل سایز 2.5 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو دوبل روکش دار سایز 2.5 برند W&E : سرسیم وایرشو دوبل یا سرسیم لوله ای دوبل یکی از انواع سرسیم می باشد. وایرشو دوبل روکش دار 2.5 مدل TE2510 دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل طوسی رنگ می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو دوبل سایز 0.5 برند W&E وایرشو دوبل سایز 0.5 برند W&E

وایرشو دوبل سایز 0.5 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو دوبل روکش دار سایز 0.5 برند W&E : وایرشو دوبل روکش دار یا سرسیم لوله ای دوبل یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو دوبل روکش دار 0.5 مدل TE0508 دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل سفید رنگ می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو دوبل سایز 0.75 برند W&E وایرشو دوبل سایز 0.75 برند W&E

وایرشو دوبل سایز 0.75 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو دوبل روکش دار سایز 0.75 برند W&E : سرسیم لوله ای دوبل یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو دوبل روکش دار 0.75 مدل TE7508 دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل آبی رنگ می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو دوبل سایز 1 برند W&E وایرشو دوبل سایز 1 برند W&E

وایرشو دوبل سایز 1 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو دوبل روکش دار سایز 1 برند W&E : سرسیم لوله ای دوبل یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو تکی روکش دار 1 مدل TE1008 دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل قرمز رنگ می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو تک روکش دار سایز 95 برند W&E وایرشو تک روکش دار سایز 95 برند W&E

وایرشو تک روکش دار سایز 95 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو تک روکش دار سایز 95 برند W&E : سرسیم لوله ای یکی از انواع سرسیم می باشد. وایرشو تکی روکش دار 95 (E95-22) دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل قرمز می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو تک روکش دار سایز 75 برند W&E وایرشو تک روکش دار سایز 75 برند W&E

وایرشو تک روکش دار سایز 75 برند W&E

وایرشو تک روکش دار سایز 75 (E75-20) یکی از انواع سرسیم W&E می باشد. برای مشاهده قیمت و خرید وایرشو تک سایز 70 (سرسیم لوله ای تک) می توانید با مجموعه وبرا الکتریک در ارتباط باشید.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو تک روکش دار سایز 50 برند W&E وایرشو تک روکش دار سایز 50 برند W&E

وایرشو تک روکش دار سایز 50 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو تک روکش دار سایز 50 برند W&E : سرسیم لوله ای یکی از انواع سرسیم می باشد. وایرشو تک 50 (E50-20) دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل قرمز می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو تک روکش دار سایز 35 برند W&E وایرشو تک روکش دار سایز 35 برند W&E

وایرشو تک روکش دار سایز 35 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو تک 35 برند W&E : سرسیم لوله ای تک یکی از انواع سرسیم می باشد. وایرشو تکی روکش دار سایز 35 دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل قرمز می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو تک روکش دار سایز 25 (E25-16) برند W&E وایرشو تک روکش دار سایز 25 (E25-16) برند W&E

وایرشو تک روکش دار سایز 25 (E25-16) برند W&E

خرید و قیمت وایرشو تک روکش دار سایز 25 برند W&E : وایرشو تک یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو تکی روکش دار 25 (E25-16) دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل سیاه می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو تک روکش دار سایز 16 برند W&E وایرشو تک روکش دار سایز 16 برند W&E

وایرشو تک روکش دار سایز 16 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو تک روکش دار سایز 16 برند W&E : سرسیم وایرشو لوله ای تک یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو تکی روکش دار 16 (E16-12) دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل کرم رنگ می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو تک روکش دار سایز 10 برند W&E وایرشو تک روکش دار سایز 10 برند W&E

وایرشو تک روکش دار سایز 10 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو تک روکش دار سایز 10 برند W&E : سرسیم لوله ای یکی از انواع سرسیم وایرشو می باشد. سرسیم وایرشو تکی روکش دار 10 دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل قهوه ای رنگ می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو تک روکش دار سایز 6 برند W&E وایرشو تک روکش دار سایز 6 برند W&E

وایرشو تک روکش دار سایز 6 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو تک روکش دار سایز 6 برند W&E : سرسیم وایرشو لوله ای تک یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو تکی روکش دار 6 دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل سبز می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو تک روکش دار سایز 4 برند W&E وایرشو تک روکش دار سایز 4 برند W&E

وایرشو تک روکش دار سایز 4 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو تک روکش دار سایز 4 برند W&E : سرسیم لوله ای تک یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو تکی روکش دار 4 (E4009) دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل نارنجی می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو تک روکش دار پایه بلند سایز 2.5 برند W&E وایرشو تک روکش دار پایه بلند سایز 2.5 برند W&E

وایرشو تک روکش دار پایه بلند سایز 2.5 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو تک پایه بلند روکش دار سایز 2.5 برند W&E : وایرشو تک 2.5 پایه بلند یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو تکی 2.5 بلند (E2510) دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل طوسی می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو تک روکش دار سایز 2.5 برند W&E وایرشو تک روکش دار سایز 2.5 برند W&E

وایرشو تک روکش دار سایز 2.5 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو تک روکش دار سایز 2.5 برند W&E : سرسیم لوله ای تک یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو تکی روکش دار 2.5 (E2508) دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل طوسی می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو تک روکش دار پایه بلند سایز 1.5 برند W&E وایرشو تک روکش دار پایه بلند سایز 1.5 برند W&E

وایرشو تک روکش دار پایه بلند سایز 1.5 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو تک روکش دار سایز 1.5 برند W&E : سرسیم لوله ای یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو تکی روکش دار 1.5 (E1510) دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل مشکی می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو تک روکش دار پایه بلند سایز 1 برند W&E وایرشو تک روکش دار پایه بلند سایز 1 برند W&E

وایرشو تک روکش دار پایه بلند سایز 1 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو تک روکش دار پایه بلند سایز 1 برند W&E : سرسیم وایرشو لوله ای یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو پایه بلند تکی روکش دار 1 (E1010) دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل قرمز می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو تک روکش دار سایز 1.5 برند W&E وایرشو تک روکش دار سایز 1.5 برند W&E

وایرشو تک روکش دار سایز 1.5 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو تک روکش دار سایز 1.5 برند W&E : سرسیم لوله ای تک یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو تکی روکش دار 1.5 (E1508) دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل سیاه می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو تک روکش دار سایز 1 برند W&E وایرشو تک روکش دار سایز 1 برند W&E

وایرشو تک روکش دار سایز 1 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو تک روکش دار سایز 1 برند W&E : سرسیم لوله ای تک یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو تکی روکش دار 1 (E1008) دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل قرمز می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو تک روکش دار سایز 0.75 برند W&E وایرشو تک روکش دار سایز 0.75 برند W&E

وایرشو تک روکش دار سایز 0.75 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو تک روکش دار سایز 0.75 برند W&E : سرسیم وایرشو لوله ای یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو تکی روکش دار 0.75 دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل آبی می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو تک روکش دار سایز 0.5 برند W&E وایرشو تک روکش دار سایز 0.5 برند W&E

وایرشو تک روکش دار سایز 0.5 برند W&E

خرید و قیمت وایرشو تک روکش دار سایز 0.5 برند W&E : سرسیم لوله ای تک یکی از انواع سرسیم می باشد. سرسیم وایرشو تکی روکش دار 0.5 دارای ورودی یک سیم و عایق قیفی شکل سفید می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو بدون روکش سایز 6 (EN6012) برند W&E وایرشو بدون روکش سایز 6 (EN6012) برند W&E

وایرشو بدون روکش سایز 6 (EN6012) برند W&E

وایرشو بدون روکش سایز 6 مدل EN6012 برند W&E : وایرشو بدون روکش یا سرسیم لوله ای یکی از انواع سرسیم W&E است که برای اتصال سریع و دائمی سیم به اتصالات و تجهیزات الکتریکی دیگر به کار می رود. وایرشو W&E دارای هادی از جنس مس الکترولیتیک TP2 با آبکاری قلع می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو بدون روکش سایز 4 (EN4009) برند W&E وایرشو بدون روکش سایز 4 (EN4009) برند W&E

وایرشو بدون روکش سایز 4 (EN4009) برند W&E

وایرشو بدون روکش سایز 4 مدل EN4009 برند W&E : وایرشو بدون عایق یا سرسیم لوله ای یکی از انواع سرسیم وایرشو است که برای اتصال سریع و دائمی سیم به اتصالات و تجهیزات الکتریکی دیگر به کار می رود. این دسته از سرسیم W&E دارای هادی از جنس مس الکترولیتیک TP2 با آبکاری قلع می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو بدون روکش سایز 2.5 (EN2508) برند W&E وایرشو بدون روکش سایز 2.5 (EN2508) برند W&E

وایرشو بدون روکش سایز 2.5 (EN2508) برند W&E

وایرشو بدون روکش سایز 2.5 مدل EN2508 برند W&E : وایرشو بدون روکش یا سرسیم لوله ای یکی از انواع سرسیم است که برای اتصال سریع و دائمی سیم به اتصالات و تجهیزات الکتریکی دیگر به کار می رود. وایرشو برند W&E دارای هادی از جنس مس الکترولیتیک TP2 با آبکاری قلع می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو بدون روکش سایز 1.5 (EN1508) برند W&E وایرشو بدون روکش سایز 1.5 (EN1508) برند W&E

وایرشو بدون روکش سایز 1.5 (EN1508) برند W&E

وایرشو بدون روکش سایز 1.5 مدل EN1508 برند W&E : وایرشو بدون عایق یا سرسیم لوله ای یکی از انواع وایرشو است که برای اتصال سریع و دائمی سیم به اتصالات و تجهیزات الکتریکی دیگر به کار می رود. سرسیم وایرشو برند W&E دارای هادی از جنس مس الکترولیتیک TP2 با آبکاری قلع می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو بدون روکش سایز 1 (EN1008) برند W&E وایرشو بدون روکش سایز 1 (EN1008) برند W&E

وایرشو بدون روکش سایز 1 (EN1008) برند W&E

وایرشو بدون روکش سایز 1 مدل EN1008 برند W&E: وایرشو بدون روکش یا سرسیم لوله ای برای اتصال سریع و دائمی سیم به اتصالات و تجهیزات الکتریکی دیگر به کار می رود. سرسیم وایرشو W&E دارای هادی از جنس مس الکترولیتیک TP2 با آبکاری قلع می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو بدون روکش سایز 0.75 (EN7508) برند W&E وایرشو بدون روکش سایز 0.75 (EN7508) برند W&E

وایرشو بدون روکش سایز 0.75 (EN7508) برند W&E

وایرشو بدون روکش سایز 0.75 مدل EN7508 برند W&E : وایرشو بدون روکش یا سرسیم لوله ای یکی از انواع سرسیم است برای اتصال سریع و دائمی سیم به اتصالات و تجهیزات الکتریکی دیگر به کار می رود. وایرشو W&E دارای هادی از جنس مس الکترولیتیک TP2 با آبکاری قلع می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وایرشو بدون روکش سایز 0.5 (EN0508) برند W&E وایرشو بدون روکش سایز 0.5 (EN0508) برند W&E

وایرشو بدون روکش سایز 0.5 (EN0508) برند W&E

وایرشو بدون روکش سایز 0.5 مدل EN0508 برند W&E : وایرشو بدون عایق یا سرسیم لوله ای یکی از انواع وایرشو است که برای اتصال سریع و دائمی سیم به اتصالات و تجهیزات الکتریکی دیگر به کار می رود. سرسیم وایرشو برند W&E دارای هادی از جنس مس الکترولیتیک TP2 با آبکاری قلع می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV5.5-12 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV5.5-12 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV5.5-12 برند W&E

سرسیم حلقوی (RV5.5-12) برند W&E : سرسیم حلقوی که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم حلقوی سایز 6 W&E دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ زرد می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV5.5-10 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV5.5-10 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV5.5-10 برند W&E

سرسیم حلقوی (RV5.5-10) برند W&E : سرسیم حلقوی که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم حلقوی سایز 6 دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ زرد می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV5.5-8 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV5.5-8 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV5.5-8 برند W&E

سرسیم حلقوی (RV5.5-8) برند W&E : سرسیم حلقوی سایز 6 که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم حلقوی W&E دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ زرد می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV5.5-6 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV5.5-6 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV5.5-6 برند W&E

سرسیم حلقوی (RV5.5-6) برند W&E : سرسیم حلقوی که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم حلقوی سایز 6 برند W&E دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ زرد می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV5.5-5 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV5.5-5 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV5.5-5 برند W&E

سرسیم حلقوی (RV5.5-5) برند W&E : سرسیم حلقوی سایز 6 که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم گرد روکش دار W&E دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ زرد می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV5.5-4 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV5.5-4 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV5.5-4 برند W&E

سرسیم حلقوی (RV5.5-4) برند W&E: سرسیم حلقوی که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم حلقوی روکشدار W&E دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ زرد می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV5.5-3 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV5.5-3 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV5.5-3 برند W&E

سرسیم حلقوی (RV5.5-3) برند W&E : سرسیم حلقوی که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم گرد است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم حلقوی روکش دار W&E دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ زرد می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV2-12 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV2-12 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV2-12 برند W&E

سرسیم حلقوی (RV2-12) برند W&E : سرسیم حلقوی سایز 2.5 که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم حلقوی W&E دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ آبی می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV2-10 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV2-10 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV2-10 برند W&E

سرسیم حلقوی (RV2-10) برند W&E : سرسیم حلقوی که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم حلقوی سایز 2.5 W&E دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ آبی می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV2-8 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV2-8 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV2-8 برند W&E

سرسیم حلقوی (RV2-8) برند W&E : سرسیم حلقوی که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم حلقوی سایز 2.5 دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ آبی می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV2-6 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV2-6 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV2-6 برند W&E

سرسیم حلقوی (RV2-6) برند W&E : سرسیم حلقوی سایز 2.5 آبی که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم حلقوی روکش دار سایز 2.5 دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ آبی می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV2-5 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV2-5 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV2-5 برند W&E

سرسیم حلقوی (RV2-5) برند W&E : سرسیم حلقوی سایز 2.5 آبی که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم حلقوی سایز 2.5 W&E دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ آبی می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV2-4 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV2-4 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV2-4 برند W&E

سرسیم حلقوی (RV2-4) برند W&E : سرسیم حلقوی که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم مسی است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم حلقوی روکش دار سایز 2.5 W&E دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ آبی می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV2-3 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV2-3 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV2-3 برند W&E

سرسیم حلقوی (RV2-3) برند W&E : سرسیم حلقوی سایز 2.5 آبی که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم W&E است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم حلقوی روکش دار W&E دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ آبی می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV1.25-12 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV1.25-12 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV1.25-12 برند W&E

سرسیم حلقوی (RV1.25-12) برند W&E : سرسیم حلقوی سایز 1.5 که سرسیم گرد مسی ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم برق است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم گرد روکش دار W&E دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ قرمز می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV1.25-10 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV1.25-10 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV1.25-10 برند W&E

لیست قیمت سرسیم حلقوی (RV1.25-10) برند W&E : سرسیم حلقوی مسی که سرسیم گرد مسی و سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم حلقوی روکشدار سایز 1.5 W&E دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ قرمز می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV1.25-8 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV1.25-8 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV1.25-8 برند W&E

قیمت و خرید سرسیم حلقوی (RV1.25-8) برند W&E : سرسیم حلقوی که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم گرد مسی برند W&E دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ قرمز می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV1.25-6 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV1.25-6 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV1.25-6 برند W&E

سرسیم حلقوی (RV1.25-6) برند W&E : سرسیم حلقوی که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم حلقوی روکش دار برند W&E دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ قرمز می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV1.25-5 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV1.25-5 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV1.25-5 برند W&E

قیمت سرسیم حلقوی (RV1.25-5) برند W&E : سرسیم حلقوی که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم گرد است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. انواع سرسیم حلقوی W&E دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ قرمز می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV1.25-4S برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV1.25-4S برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV1.25-4S برند W&E

لیست قیمت سرسیم حلقوی (RV1.25-4S) برند W&E : سرسیم حلقوی که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم حلقوی است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. سرسیم حلقوی روکش دار W&E دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ قرمز می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

سرسیم حلقوی مدل RV1.25-3 برند W&E سرسیم حلقوی مدل RV1.25-3 برند W&E

سرسیم حلقوی مدل RV1.25-3 برند W&E

قیمت سرسیم حلقوی (RV1.25-3) برند W&E : سرسیم حلقوی که سرسیم گرد ، سرسیم چشمی نیز نامیده می شود یکی از انواع سرسیم است که برای اتصال سیم به پیچ هادی به کار می رود. انواع سایز سرسیم حلقوی W&E دارای روکشی از جنس PVC و به رنگ قرمز ، آبی و زرد می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

دیدگاه خود را بنویسید