فروشگاه وبرا الکتریک
وبرا الکتریک

انواع روکش حرارتی سیم و کابل | مشخصات و لیست قیمت

انواع روکش حرارتی سیم و کابل | مشخصات و لیست قیمت

02/07/16 - 07:34:05

دسته بندی مقاله :

روکش حرارتی ,

0

9 دقیقه مطالعه

در شبکه توزیع برق، هادی‌های جریان ، درون پوششی قرار گرفته‌اند که به این پوشش، روکش سیم و کابل گفته می‌شود. در واقع این روکش یکی از انواع روش های عایق کاری در صنعت برق محسوب می شود که هادی های الکتریکی را در برابر فشار، کشش، حرارت بالا، تاثیرات مغاناطیسی و ... ایمن می کند. یکی از پرکاربردترین انواع روکش‌ سیم و کابل، روکش حرارتی نام دارد. 
در این مقاله از وبرا الکتریک قصد داریم شما را با انواع روکش حرارتی سیم برق آشنا کنیم و به سوالاتی از قبیل روکش حرارتی یا شیرینگ حرارتی چیست؟ روکش حرارتی را از کجا تهیه کنیم ؟ پاسخ دهیم.


روکش حرارتی چیست؟

روکش حرارتی (Heat Shrinkable) لوله ها یا نوارهای پلی مری هستند که دور جسم قرار گرفته و قطرشان در اثر حرارت به اندازه قطر شی قرار گرفته در آن، جمع می شود و کاهش می یابد. بدین صورت لایه ای ایمن را در اطراف جسم بوجود می آورد.

فرآیند نصب انواع روکش حرارتی که با نام های وارنیش یا شیرینگ حرارتی نیز شناخته شده اند، به این صورت است که روکش حرارتی اطراف جسم قرار گرفته و یا در صورت نواری بودن آن، حول جسم پیچیده می شود. سپس با استفاده از منبع حرارتی مناسب، در معرض حرارت قرار می گیرد. گرمای به کار برده شده برای جمع کردن وارنیش حرارتی باعث می شود ماده پلیمری موجود در روکش جمع شده و خاصیتی که به آن حافظه پلاستیکی می گویند به پلیمر دهد. 

کاربرد روکش حرارتی

  • عایق اتصالات و شینه های به کار رفته در تابلوهای برق و باسبارها به منظور کاهش فاصله حریم فاز به فاز و فاز به زمین
  • تعمیر عایق سیم و کابل برق به منظور جلوگیری از تعویض کل سیم کشی
  • کد گذاری دسته های سیم و شینه ها بر اساس رنگ بندی های متفاوت
  • جایگزین لیبل سیم، کابل و لوله
  • حفاظت مکانیکی از اجسام مختلف (مانند لوله ها) در برابر فرسودگی، زنگ زدگی و خوردگی ناشی از رطوبت، مواد شیمیایی و تغییرات آب و هوایی
  • زیباسازی و رنگ بندی اجسام گوناگون با توجه به سطح صاف و تنوع رنگی روکش ها

انواع روکش حرارتی

روکش حرارتی WOER یکی از محصولاتی است که توسط مجموعه وبرا الکتریک در اختیار کاربران قرار می گیرد. این روکش ها براساس ولتاژ کاری و کاربرد، به صورت زیر تقسیم بندی می شود:  

انواع روکش حرارتیWOER  براساس ولتاژ کاری :

  • روکش حرارتی فشار ضعیف (کمتر از 1000 ولت)

  • روکش حرارتی فشار قوی 

انواع روکش حرارتی WOER براساس کاربرد :

روکش حرارتی تک لایه مورد مصرفی عمومی (SGP)

روکش حرارتی عمومی SGP

روکش حرارتی مصرف عمومی WOER از پلی الفین ویژه (کراس لینک) تولید می شود. از جمله مهم ترین ویژگی های این ماده می توان انعطاف پذیری بالا، استحکام بالا در برابر پارگی، مقاومت بالا در مقابل حل شدن، و خواص عایقی مناسب را نام برد.

نصب و استفاده از شیرینگ حرارتی به تجهیزات خاصی نیاز ندارد. برای استفاده کافی است تنها با استفاده از سشوار صنعتی یا سرپیک، در دمای 120 درجه سانتی گراد، جسم مورد نظر را روکش کرد. 

ضریب جمع شوندگی این روکش ها ۲ به ۱ (۲:۱ ) است، بدین معنی که پس از حرارت مناسب، قطر روکش به نصف قطر اولیه کاهش می یابد. همچنین این روکش ها هالوژن فری بوده و در صورت اشتعال هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست ایجاد نمی کنند.

این نوع روکش حرارتی سیم، مصرف زیادی در هادی های ولتاژ پایین (تا ۱۰۰۰ ولت)به منظور اهداف عایق بندی (عایق کاری سرسیم، کابلشو، باس بار (شینه) مسی، … کد بندی فازها (کابل ها، باس بارهای تابلو های فشار ضعیف، …) و علامت گذاری هادی های زمین یا خنثی (با استفاده از روکش حرارتی سبز و زرد تلفیقی) دارند. 

به همین دلیل با توجه به قیمت بسیار پایین و کاربرد عمومی این دسته از روکش حرارتی تک لایه، به عنوان روکش حرارتی مورد مصرف عمومی و روکش حرارتی فشار ضعیف نیز شناخته شده اند.

مطالعه بیشتر : سرسیم چیست ؟ لیست قیمت انواع سرسیم W&E

این روکش ها عمدتا برای حفاظت مکانیکی جسم مورد پوشش، لیبل گذاری و یا صرفا زیبایی ظاهری جسم به کار می رود. با توجه به مصرف عام این نوع روکش سیم برق، رنگ بندی آن متنوع بوده و از همین رو روکش حرارتی رنگی نیز نامیده می شود. روکش حرارتی مشکی این مدل، در مقابل اشعه ماوراء بنفش (UV) مقاوم است.

برای مشاهده قیمت و خرید روکش حرارتی مشکی WOER کلیک کنید.

برای مشاهده قیمت و خرید روکش حرارتی رنگی (قرمز-آبی-زرد-سبز-سفید) WOER کلیک کنید.

برای مشاهده قیمت و خرید روکش حرارتی شفاف WOER کلیک کنید.

برای مشاهده قیمت و خرید روکش حرارتی ارت WOER کلیک کنید.

روکش حرارتی تک لایه ضد اصطکاک (SSP)

روکش حرارتی تک لایه ضد اصطکاک (SSP)

یکی دیگر از انواع روکش حرارتی فشار ضعیف، روکش حرارتی ضد اصطکاک و خوش تماس می باشد. روکش حرارتی تک لایه ضد اصطکاک WOER بر روی بدنه خود ،  فرورفتگی ها و برجستگیی هایی دارد. این برجستگی ها موجب کاربرد فراوان این محصول در روکش لوازم ورزشی مانند دسته تنیس، چوب ماهیگیری، چوب مورد استفاده در یوگا، میله های بارفیکس و… که در تماس مستقیم با کاربر است، شده است. روکش حرارتی ضد اصطکاک، دارای استاندارد ۲۲۴ UL از موسسه Underwriters Laboratory آمریکا (به شماره ثبت  E203950) بوده و با ضوابط RoHS و Sonyسازگار است.

این محصول در رنگ های آبی، سبز، زرد، قرمز و مشکی موجود می باشد.

شیرینگ حرارتی دو لایه چسب دار (D3TF)

روکش حرارتی دولایه دارای خواص و ویژگی های ساختاری مشابه با روکش حرارتی تک لایه مصرف عمومی می باشد. تنها تفاوت این محصولات با یکدیگر این است که داخل روکش حرارتی دو لایه، با یک لایه چسب حرارتی ضدآب و روغن عایق شده است. 

بعد از قرار گرفتن روکش اطراف جسم و حرارت آن، علاوه بر جمع شدن روکش، چسب حرارتی داخل بدنه روکش روان شده و باعث آب بندی کامل حد فاصل روکش حرارتی و جسم مورد پوشش می شود. همچنین این چسب، مانع از نفوذ هوا، رطوبت و گرد و غبار به داخل روکش می شود.

ضریب جمع شوندگی وارنیش های حرارتی ۳ به ۱ (۳:۱) است، بدین معنی که بعد از حرارت مناسب، قطر روکش به یک سوم قطر اولیه کاهش پیدا می کند.

روکش حرارتی چسب دار عمدتا برای دسته بندی و آب بندی سیم ها در صنایع نظامی و لوازم الکترونیکی، عایق نمودن اتصالات سیم و کابل و تعمیر روکش آسیب دیده سیم به کار می روند.

شیرینگ حرارتی دو لایه چسب دار (D3TF)

کاربرد دیگر روکش حرارتی سیم و کابل دولایه، با توجه به تنوع رنگی که دارند، در کدگذاری دسته های سیم و کابل برق بر اساس رنگ می باشد.

رنگ مشکی این مدل در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) مقاوم است.

روکش حرارتی دو لایه چسب دار (D4TF)

این روکش ها از نظر جنس و خواص کاملا مشابه روکش های حرارتی D3TF می باشند با این تفاوت که ضریب جمع شوندگی روکش های D4TF ، ۴ به ۱ (۴:۱) است.

روکش حرارتی دو لایه چسب دار ضخیم (D3MF)

شیرینگ حرارتی دولایه D3MF مانند روکش حرارتی دولایه معمولی است و تنها تفاوت آن ها این است که ضخامت و قطر بیشتری دارند. به همین دلیل روکش حرارتی دولایه ضخیم در عایق کاری اتصالات فشار ضعیف کاملا مناسب هستند. 

ضریب جمع شوندگی این دسته از روکش سیم و کابل برق ، ۳ به ۱ (۳:۱) بوده و رنگ مشکی آن نیز در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV)  مقاوم است.

شیرینگ حرارتی باسبار (فشار متوسط)

روکش حرارتی باس بار دارای خاصیت عایقی بسیار بالا بوده و از آن ها برای عایق بندی انواع باسبار و شینه های مسی و آلومینیومی استفاده می شود. این شیرینگ ها فشار متوسط بوده و ولتاژ عبوری از آن بیشتر از 1 کیلوولت می باشد. همچنین می توان از این نوع نوار حرارتی به دلیل استحکام بالایی که دارد، در شینه های پیچ و مهره ای نیز استفاده کرد. 

شیرینگ حرارتی باسبار (فشار متوسط)

شیرینگ حرارتی باس بار در سه نوع متفاوت، برای عایق بندی الکتریکی باس بارهای تا 10 کیلو ولت (BB10)، 20 کیلو ولت (BB20) و 36 کیلو ولت (BB36) عرضه می شوند. این سه نوع روکش، علاوه بر ضخامت، در مواد اولیه و افزودنی های نیز با یکدیگر تفاوت دارند.

از دیگر کاربرد های مهم این روکش ها می توان حریم فاز به فاز و فاز به زمین که باعث کاهش فاصله شینه ها و کوچک شدن فضای تابلو می شود را نام برد. برای کاهش فاصله حریم، از روکش حرارتی BB36 و برای کاهش فاصله به مقدار محدودتر، از روکش حرارتی BB10 و BB20 (بسته به ولتاژ باس بار و میزان کاهش فاصله حریم مورد نظر) استفاده می شود. 

توجه داشته باشید که این روکش ها به دلیل ساختار لوله ای و نواری که دارند، باید قبل از اتصال شینه ها به یکدیگر نصب شوند. رنگ استاندارد روکش های باسبار، قرمز متمایل به قهوه ای بوده و رنگ های دیگر آن نیز به در خواست کاربران تولید می شود.

نوار حرارتی باس بار (فشار متوسط)

نوار حرارتی باسبار (BBT)، مانند شیرینگ های حرارتی برای عایق کاری به کار می روند. سطح داخلی این نوارها، دارای یک لایه چسب می باشد. این چسب در اثر حرارت، باعث اتصال محکم لایه های نوار به یکدیگر می شود. به دلیل خواصی که این چسب دارد، به باس بار و یا جسم مورد پوشش نمی چسبد و فقط حلقه های نوار را به یکدیگر متصل کرده و از ورود هوا، رطوب ، گردو غبار به داخل جسم جلوگیری می کند. 

نوار حرارتی باس بار (فشار متوسط)

نوار حرارتی WOER در چهار عرض مختلف عرضه می شود. عرض ۲۵ میلی متر آن، برای عایق کاری طول ها و باس بار های کوتاه، عرض۵۰ و ۷۵ میلی متر آن برای مصارف عمومی عایق بندی به عنوان پر کاربردترین سایزها، و عرض ۱۰۰ میلی متر آن به منظور عایق کاری طول ها و باس بارهای بلند مورد استفاده قرار می گیرد.

رایج ترین موارد استفاده از این نوار ها به صورت زیر است:

  • عایق کاری زوایای باس بارها 
  • عایق کاری باس بارهایی که قبلا نصب شده اند و نمی توان در آن ها از روکش های حرارتی لوله ای استفاده کرد.
  • عایق کاری محل تلاقی باس بار ها با یکدیگر که شیرینگ حرارتی لوله ای از آن نمی تواند عبور کند.
  • عایق کاری اتصالات و اجسام با اشکال هندسی خاص
  • تعمیر روکش حرارتی لوله ای آسیب دیده باس بار
  • تعمیر غلاف بیرونی کابل آسیب دیده (آپارات کابل)
  • حفاظت از لوله های فلزی در برابر زنگ زدگی

قیمت و خرید انواع روکش حرارتی WOER

مجموعه وبرا الکتریک با نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید و توزیع تجهیزات الکتریکی، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تامین کنندگان این تجهیزات در صنعت برق شناخته شده است. هدف ما در این مجموعه ارائه خدمات به مشتریان و رعایت اصل کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب می باشد.

شما می توانید برای خرید و یا استعلام قیمت انواع روکش حرارتی سیم و نوار حرارتی برند WOER، از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

با تیم مجرب وبرا الکتریک در ارتباط باشید

شماره های تماس فروشگاه

33914059 - 33942315 - 33994533 - 33901836 - 33999160-3 ​

شماره های تماس دفتر

66341699 - 66341703 - 66341673 - 66341743


شبکه های اجتماعی فروشگاه

کارشناس فروش خانم تجلی

کارشناس فروش خانم صادقی

کارشناس فروش آقای غلامی

محصولات مرتبط فروشگاه
وارنیش حرارتی شفاف قطر 180 میلی متر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 180 میلی متر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 180 میلی متر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 180 مدل SGP180CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 180 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 150 میلی متر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 150 میلی متر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 150 میلی متر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 150 مدل SGP150CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 150 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 120 میلی متر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 120 میلی متر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 120 میلی متر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 120 مدل SGP120CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 120 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 100 میلی متر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 100 میلی متر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 100 میلی متر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 100 مدل SGP100CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 100 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 80 میلی متر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 80 میلی متر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 80 میلی متر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 80 مدل SGP080CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 80 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 70 میلی متر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 70 میلی متر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 70 میلی متر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 70 مدل SGP070CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 70 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 60 میلی متر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 60 میلی متر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 60 میلی متر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 60 مدل SGP060CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 60 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 50 میلی متر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 50 میلی متر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 50 میلی متر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 50 مدل SGP050CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 50 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 40 میلی متر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 40 میلی متر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 40 میلی متر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 40 مدل SGP040CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 40 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 35 میلی متر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 35 میلی متر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 35 میلی متر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 35 مدل SGP035CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 35 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 30 میلی متر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 30 میلی متر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 30 میلی متر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 30 مدل SGP030CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 30 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 28 میلی متر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 28 میلی متر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 28 میلی متر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 28 مدل SGP028CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 28 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 25 میلی متر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 25 میلی متر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 25 میلی متر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 25 مدل SGP025CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 25 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 22 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 22 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 22 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 22 مدل SGP022CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 22 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 20 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 20 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 20 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 20 مدل SGP020CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 20 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 18 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 18 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 18 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 18 مدل SGP018CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 18 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 16 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 16 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 16 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 16 مدل SGP016CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 16 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 14 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 14 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 14 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 14 مدل SGP014CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 14 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 12 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 12 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 12 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 12 مدل SGP012CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 12 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 10 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 10 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 10 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 10 مدل SGP010CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 10 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 9 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 9 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 9 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 9 مدل SGP009CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 9 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 8 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 8 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 8 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 8 مدل SGP008CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 8 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 7 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 7 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 7 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 7 مدل SGP007CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 7 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 6 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 6 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 6 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 6 مدل SGP006CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 6 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 5 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 5 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 5 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 5 مدل SGP005CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 5 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 4 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 4 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 4 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 4 مدل SGP004CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 4 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 3.5 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 3.5 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 3.5 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 3.5 مدل SGP003.5CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 3.5 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 3 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 3 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 3 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 3 مدل SGP003CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 3 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 2.5 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 2.5 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 2.5 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 2.5 مدل SGP002.5CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 2.5 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 2 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 2 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 2 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 2 مدل SGP002CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 2 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 1.5 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 1.5 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 1.5 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 1.5 مدل SGP001.5CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 1.5 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 180 میلیمتر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 180 میلیمتر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 180 میلیمتر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP180BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 180 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 150 میلیمتر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 150 میلیمتر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 150 میلیمتر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP150BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 150 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 120 میلیمتر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 120 میلیمتر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 120 میلیمتر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP120BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 120 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 100 میلیمتر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 100 میلیمتر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 100 میلیمتر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP100BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 100 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 180 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 180 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 180 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 180 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 150 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 150 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 150 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 150 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 120 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 120 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 120 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 120 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 100 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 100 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 100 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 100 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 80 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 80 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 80 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 80 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 70 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 70 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 70 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 70 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 60 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 60 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 60 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 60 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 50 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 50 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 50 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 50 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 40 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 40 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 40 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 40 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی رنگی سایز 35 WOER وارنیش حرارتی رنگی سایز 35 WOER

وارنیش حرارتی رنگی سایز 35 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 35 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 30 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 30 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 30 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 30 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 28 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 28 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 28 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 28 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی رنگی سایز 25 WOER وارنیش حرارتی رنگی سایز 25 WOER

وارنیش حرارتی رنگی سایز 25 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 25 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 22 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 22 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 22 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 22 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 20 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 20 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 20 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 20 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 18 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 18 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 18 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 18 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 16 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 16 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 16 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 16 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 14 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 14 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 14 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 14 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 12 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 12 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 12 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 12 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 10 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 10 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 10 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 10 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 9 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 9 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 9 WOER

خرید و قیمت روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 9 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 8 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 8 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 8 WOER

خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 8 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 7 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 7 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 7 WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی برند WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 7 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 6 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 6 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 6 WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی برند WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 6 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 5 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 5 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 5 WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی برند WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 5 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 4 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 4 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 4 WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی برند WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 4 یکی از انواع روکش حرارتی WOER است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 3.5 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 3.5 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 3.5 WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی برند WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 3.5 یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 3 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 3 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 3 WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی برند WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 3 یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 2.5 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 2.5 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 2.5 WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی برند WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 2.5 یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 2 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 2 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 2 WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی برند WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 2 یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 1.5 WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی برند WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 1.5 یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 80 میلیمتر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 80 میلیمتر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 80 میلیمتر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP080BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 80 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 70 میلیمتر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 70 میلیمتر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 70 میلیمتر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP070BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 70 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی ارت قطر 1 میلی متر WOER

لیست قیمت و خرید روکش حرارتی ارت سایز 1 مدل SGP001GY برند WOER : روکش حرارتی ارت زرد و سبز یکی از انواع روکش حرارتی تک لایه مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار شناخته شده است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 60 میلیمتر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 60 میلیمتر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 60 میلیمتر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP060BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 60 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 50 میلیمتر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 50 میلیمتر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 50 میلیمتر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP050BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 50 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 40 میلیمتر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 40 میلیمتر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 40 میلیمتر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP040BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 40 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 35 میلیمتر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 35 میلیمتر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 35 میلیمتر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP035BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 35 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 30 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 30 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 30 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP030BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 30 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 28 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 28 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 28 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP028BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 28 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 25 میلیمتر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 25 میلیمتر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 25 میلیمتر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP025BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 25 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 22 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 22 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 22 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP022BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 22 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 20 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 20 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 20 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP020BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 20 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 18 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 18 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 18 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP018BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 18 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 16 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 16 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 16 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP016BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 16 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی در لاله زار است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 14 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 14 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 14 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP014BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 14 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 12 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 12 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 12 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP012BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 12 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 10 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 10 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 10 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP010BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 10 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 9 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 9 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 9 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP009BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 9 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 8 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 8 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 8 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP008BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 8 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 7 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 7 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 7 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP007BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 7 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 6 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 6 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 6 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP006BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 6 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 5 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 5 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 5 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP005BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 5 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 4 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 4 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 4 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP004BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 4 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 3.5 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 3.5 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 3.5 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP003.5BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 3.5 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 3 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 3 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 3 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP003BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 3 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 2.5 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 2.5 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 2.5 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP002.5BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 2.5 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 2 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 2 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 2 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP002BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 2 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 1.5 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 1.5 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 1.5 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP001.5BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 1.5 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

وارنیش حرارتی شفاف قطر 1 میلیمتر WOER وارنیش حرارتی شفاف قطر 1 میلیمتر WOER

وارنیش حرارتی شفاف قطر 1 میلیمتر WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی شفاف سایز 1 مدل SGP001CR برند WOER : وارنیش حرارتی بی رنگ قطر 1 میلی متر یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های روکش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی رنگی سایز 1 WOER روکش حرارتی رنگی سایز 1 WOER

روکش حرارتی رنگی سایز 1 WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی برند WOER : روکش حرارتی رنگی سایز 1 یکی از انواع روکش حرارتی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت نیز در بازار نامیده می شود. این محصول به صورت روکش حرارتی قرمز ، روکش حرارتی آبی ، روکش حرارتی زرد و روکش حرارتی سبز موجود می باشد.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

روکش حرارتی مشکی قطر 1 میلی متر - WOER روکش حرارتی مشکی قطر 1 میلی متر - WOER

روکش حرارتی مشکی قطر 1 میلی متر - WOER

لیست قیمت - خرید عمده و آنلاین روکش حرارتی مصرف عمومی مدل SGP001BK برند WOER : روکش حرارتی مشکی سایز 1 یکی از انواع روکش حرارتی مصرف عمومی است که با نام های وارنیش حرارتی، شیرینگ حرارتی یا ترموفیت حرارتی نیز در بازار نامیده می شود. درواقع روکش حرارتی مشکی نوعی پوشش عایق تک لایه برای سرسیم ها و کابل های بدون پوشش است.

شماره تماس

33901836 - 33999160-3

دیدگاه خود را بنویسید
تماس با ما
سفارش شما

جمع کل:

0 تومان